کانادا جذاب‌ترین مقصد برای دانشجویان بین‌المللی

کانادا بهترین مقصد برای دانشجویان بین‌المللی

 29 مه 2023

انتخاب شغل آینده در کانادا

آیا به امکان یافتن شغل مناسب در آینده فکر کرده‌ای؟ کانادا یا دیگر کشورها؟

مطالعه آینده‌های نوظهور که توسط IDP Education در ماه مارس انجام شد، نشان می‌دهد که کانادا بهترین مقصد انتخابی برای دانشجویان بین‌المللی است. این مطالعات نشان داد این نتیجه‌گیری، تا حد زیادی به دلیل فرصتی است که برای کسب تجربه‌کاری پس از فارغ‌التحصیلی برای دانشجویان در کانادا وجود دارد.

بیش از 25% از پاسخ دهندگان به نظرسنجی، کانادا را به عنوان بهترین انتخاب خود برای تحصیل بین‌المللی  از میان چهار کشور مقصد اصلی (کانادا، ایالات متحده، استرالیا و بریتانیا) انتخاب کردند.

در میان 20000 شرکت‌کننده در نظرسنجی، 63% از دانشجویان در سراسر جهان می‌گویند کار پس از تحصیل عامل اصلی یا تأثیرگذار در انتخاب محل تحصیل است و 72% گفتند که پس از فارغ‌التحصیلی برای ویزای کار اقدام خواهند کرد.

گزینه های خود را برای تحصیل در کانادا کشف کنید

این گزارش به نقل از کریستین واچ، مدیر مشارکت مشتریان برای آمریکای شمالی در IDP Connect می‌پردازد. او گفت که یافته‌های نظرسنجی نشان می‌دهد که «دانشجویان کانادا را مکانی مناسب، مقرون‌ به‌صرفه و امن برای تحصیل با فرصت‌های کاری خوب پس از فارغ‌التحصیلی می‌بینند.»

علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که 53% از دانشجویان فرصت‌های شغلی موجود پس از فارغ‌التحصیلی را به‌عنوان یکی از موارد مهم در انتخاب مقصد در نظر می‌گیرند. سایر یافته‌های این مطالعه نشان داد که 61% از دانشجویان معتقد بودند که تحصیلات با کیفیت بالا عاملی تعیین‌کننده در انتخاب آنها بوده و 43% به دنبال فرصت‌های کار پاره وقت در حین تحصیل هستند.

دانشجویان بین‌المللی  در کانادا اجازه دارند تا 20 ساعت در هفته در طول سال تحصیلی بدون دریافت مجوز کار کنند. آنها ممکن است در طول تعطیلات زمستانی و تابستانی به صورت تمام وقت کار کنند مشروط بر اینکه در ترم بعد به تحصیلات تمام وقت بازگردند. این مطالعه نشان داد که 81% از پاسخ‌دهندگان قبلاً کار می‌کردند یا قصد داشتند در طول تحصیل خود به صورت پاره وقت کار کنند .

IDP Education: Canada the most appealing international student destination according to new survey

فهرست مطالب

از مشاوره تا اقامت کنارتان هستیم.
کـافیست فــرم مــشاوره را پـــر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟