تافل ®iBT، شرایط جدید و پیشرفته

تجربه پیشرفته تافل ®iBT

تافل ®iBT، یک تجربه پیشرفته 

جدیدترین یافته‌ها برای بهبود و تسهیل آزمون تافل ®iBT.  از 26 ژوئیه 2023، معتبرترین و پذیرفته‌شده‌ترین آزمون زبان انگلیسی در جهان(تافل) شامل چندین پیشرفت جدید خواهد بود. این یک خبر خوب برای شرکت‌کنندگان و مؤسساتی است تا تجربه کلی آزمون TOEFL ®iBT  آنها را بهبود ‌بخشد.

برای داوطلبان آزمون

در طول آزمون تافل ®iBT خود پیشرفت‌هایی را تجربه خواهید کرد، از جمله ثبت‌نام آسان‌تر، کاهش زمان آزمون، منابع جدید آمادگی، و اطلاع از تاریخ گزارش نمره رسمی خود.

ثبت‌نام و برنامه‌ریزی

برای فرآیند ثبت نام سریع‌تر و آسان‌تر، پیشرفت‌های آینده(تافل ®iBT) را مشاهده کنید و آزمون خود را برنامه‌ریزی کنید.

محتوای تست و بررسی اجمالی آن

در مورد زمان تست کوتاه‌تر و وظیفه جدید Writing بیاموزید.

منابع آمادگی جدید و به‌روز شده

با سوالات تمرینی جدید Writing و آمادگی آزمون به‌روز برای زمان برگزاری آزمون آماده شوید. منابع جدید به صورت هفتگی اضافه خواهد ‌شد!

برای موسسات و امتیاز کاربران

همان‌طور که ما پیشرفت‌هایی را برای بهبود تجربه شرکت‌کنندگان در آزمون ارائه می‌کنیم، همچنین اطمینان حاصل نموده‌ایم که آازمون تافل ®iBT همچنان آزمونی دقیق و متمرکز است که شما، با نمرات معتبر و قابل اعتماد برای تصمیم‌گیری مطمئن به‌ان اعتماد دارید.

علاوه بر اینها:

  •  مقیاس نمره تافل ®iBT ثابت می‌ماند و نیازی به تغییر شرایط نمره شما نیست.
  • به همان روشی که تا کنون امتیازات خود را دریافت می‌نموید، بدون وقفه یا تغییر، ادامه خواهید داد.
  • TOEFL® Search Service همچنان در دسترس موسسات خواهد بود تا از آنها به عنوان ابزاری برای استخدام استفاده کنند.
  • و مثل همیشه، در تافل ®iBT امنیت تست بالاترین اولویت را در ETS دارد. فرآیندهای دقیق ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جمع‌آوری امتیاز، گزارش و توزیع، کماکان یک‌پارچه و ایمن باشد.

دست‌رسی آسان‌تر به‌امتیازات در Slate

از 28 آوریل، به بعد می‌توانید اتوماسیون امتیاز جدید و پیشرفته TOEFL ®iBT ما را در پلتفرم Slate خود ادغام کنید. این فرآیند ساده ‌است و شامل یک پیکربندی سرور به سرور یک‌باره بین ETS® Data Manager و Slate است. این دستورالعمل‌های راه‌اندازی (PDF) را می‌توان از طریق بخش IT شما پیاده‌سازی کرد.

پس از تکمیل این پیکربندی، می‌توانید داشبورد تافل ®iBT خود را سفارشی کرده و مدیریت کنید تا اطلاعاتی را که مرتبط می‌دانید نمایش دهد، و امتیازات منتشر شده به‌طور خودکار به پلتفرم Slate شما وارد ‌شوند و نیاز به آپلودهای دستی منظم نیست.

برای دریافت بارگذاری خودکار داده‌های امتیاز، باید به ETS Data Manager Automated Server-to-Server Data Feeds دست‌رسی داشته باشید. اگر دست‌رسی ندارید، لطفاً با پر کردن این فرم درخواست دست‌رسی کنید.

ویترین تافل

Slate  دست‌رسی به سیستم تافل ویترین آن در ETS Data Manager را فراهم می‌کند، ابزار برتر برای دست‌رسی به نمای گسترده‌ای از عمل‌کرد آزمون شوندگان. ویترین تافل شامل نمونه‌های سخنرانی 1 دقیقه‌ای، نمونه‌های نوشتاری و نمرات ®MyBest آزمون‌شوندگان، علاوه بر نمرات آنها از یک تاریخ آزمون است.

موسساتی که ‌از Slate استفاده نمی‌کنند می‌توانند در ETS Data Manager دست‌رسی به ویترین تافل ®iBT را درخواست کنند.

برای آشنایی با شرایط تحصیل در دانشگاه‌های کانادا به صفحه تحصیل در کانادا مراجعه کنید.

پیشرفت‌های مداوم در تجربه آزمون

ما سال‌ها در حال تحقیق به منظور شناسایی راه‌هایی در جهت بهبود مستمر تجربه برگزاری آزمون برای کاربران خود هستیم. پیش از همه‌گیری با پیشرفت‌هایی در زمینه‌های امتیازات  MyBest، نمرات Reading و Listening به‌طور غیررسمی فوری شروع کردیم و با راه‌اندازی نسخه خانگی تافل  ®iBT در سال 2020 ادامه دادیم.

ما می‌دانیم که نیازهای شرکت‌کنندگان و مؤسسات آزمون تافل ®iBT همچنان در حال تکامل است، و به شما اطمینان می‌دهیم که پیشنهادات ما با بررسی کامل این نیازها، تکامل می‌یابد. ما به‌این مسیر ادامه خواهیم داد، تا یک تجربه بهینه برای همه کسانی که به‌ آزمون تافل iBT تکیه می‌کنند، ایجاد کنیم.

فهرست مطالب

از مشاوره تا اقامت کنارتان هستیم.
کـافیست فــرم مــشاوره را پـــر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟