آموزش آنلاین دبیرستان در کانادا

آموزش خود محور، شخصی و متمرکز در سطح جهانی

آموزش آنلاین دبیرستان در کانادا به مفهوم آموزش خودمحور، شخصی و متمرکز. امروزه ما نیاز به ارائه فرصت‌های آموزش از راه دور و انعطاف‌پذیر به دانش‌آموزان بیشتر را به شیوه‌ای شخصی‌شده و حمایتی می‌بینیم. آموزش در دبیرستان‌های کانادا برنامه درسی، آموزش، و ساختار کلاس، یک آموزش در سطح جهانی کامل، با تجربیات جذاب و منحصر به فرد برای الهام بخشیدن به رشد اجتماعی-عاطفی و قدرت در شخصیت ارائه می‌دهد. دانش‌آموزان در سراسر جهان اکنون می‌توانند به آموزش آنلاین دسترسی داشته باشند.

دیپلم دبیرستان و ادامه تحصیل

ادامه تحصیل به‌صورت آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که با آخرین فن‌آوری‌ها همراه شوید، دانش و مهارت‌های خود را ارتقا دهید و فرصت‌های شغلی خود را افزایش دهید. دیپلم بین‌المللی کانادا می‌تواند به شما در گرفتن دیپلم دبیرستان یا ادامه تحصیل بعد از دبیرستان کمک کند.

حتی اگر تحصیلات خود را تمام کرده باشید، همیشه می‌توانید به یادگیری ادامه دهید!

دیپلم دبیرستان خود را بگیرید

داشتن دیپلم کانادایی دبیرستان فرصت‌های شغلی را افزایش می‌دهد و به کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند.

شما می‌توانید انتخاب کنید که به صورت نیمه وقت یا تمام وقت، در طول روز یا عصر، در خانه و تا زمانی که می‌خواهید مطالعه کنید. با تکنولوژی امروز، طیف وسیعی از انتخاب‌های برنامه و منابع، راحت‌تر از همیشه است!

اگر می‌خواهید دیپلم دبیرستان خود را از دبیرستانی در کانادا بگیرید، بررسی کنید که آیا دوره‌هایی که گذرانده‌اید یا هر تجربه کاری که دارید می‌تواند به عنوان «معادل» با اعتبار دبیرستان‌های کانادا در نظر گرفته شود. این مورد می‌تواند تعداد دوره‌های مورد نیاز برای دریافت دیپلم کانادایی را کاهش دهد.

دیپلم دبیرستان نقطه عطف مهمی در مسیر رسیدن به هدف است. برنامه دیپلم آنلاین دبیرستان منعطف، مقرون به صرفه و معتبر در کانادا برای کمک به شما در برداشتن اولین گام‌ها برای ورود به نیروی کار، با سرعت دلخواه، با شرایط خودتان طراحی شده است.

برنامه مطالعه خود را بر اساس برنامه خود سفارشی کنید: شما تعیین می‌کنید که چقدر زمان برای مطالعه دارید و چه زمانی می‌خواهید دروس خود را تمام کنید. ما راهنماهای روزانه در مورد کارهایی که باید انجام دهید تا به اهداف خود برسید و امتیازات دبیرستان خود را به صورت آنلاین به دست آورید، به شما می‌دهیم.

هنگامی که نیاز دارید، پشتیبانی دریافت می‌کنید: با مشاورین ما، شما هرگز تنها نیستید: مربیان متخصص و مشاوران پشتیبانی ما اینجا هستند تا در صورت نیاز به شما کمک کنند.

دیپلم دبیرستان خود را آنلاین دریافت کنید

سالهاست که دوره‌های آنلاین دبیرستان، به دانش‌آموزان دبیرستانی کمک کرده است تا با کسب دیپلم آنلاین دبیرستان، مهارت‌هایی را که برای رسیدن به اهداف شغلی خود به آن نیاز دارند، بیاموزند.

دیپلم دبیرستان آنلاین خود را از دبیرستان‌های کانادایی دریافت کنید. دبیرستان آنلاین در همه گروه های سنی محبوب است و برای هر کسی که به دنبال تکمیل دبیرستان است ایده‌آل خواهد بود. دیپلم دبیرستان‌های کانادا دانش آکادمیک پایه‌ای را که برای فارغ‌التحصیل شدن و واجد شرایط بودن برای مشاغل بهتر و حتی کالج و یا تحصیل در دانشگاه‌های کانادا نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

ما با بالاترین سطح صداقت کار می‌کنیم، شما را با دبیرستان‌هایی آشنا می‌کنیم که نیاز آینده شما را برآورده سازند. بنابراین فارغ التحصیلان می‌توانند از آموزش آنلاین معتبر بهره‌مند شوند.

رتبه بالای مدارس آنلاین در کانادا

مدارس مجازی در کانادا مدارسی است، که دوره‌های آنلاین دروس دبیرستان را ارائه می‌دهد. این مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش استان‌ها بازرسی و تایید شده‌اند.

آموزش آنلاین دبیرستان چگونه کار می‌کند؟

  • در برنامه خود با سرعت خودتان یاد بگیرید
  • از طریق ایمیل، تلفن یا آنلاین پشتیبانی علمی دریافت کنید

    آموزش آنلاین دبیرستان در کانادا

    آموزش آنلاین دبیرستان در کانادا

  • محتوا از طریق دروس آنلاین و/یا کتب درسی ارائه می‌شود
آنچه کسب می‌کنید
  • کتاب‌های الکترونیکی آنلاین و مطالب مطالعه جامع
  • آموزش فردی
  • پشتیبانی تحصیلی
  • تدریس خصوصی
  • دسترسی به جامعه دانشجویی آنلاین پر جنب و جوش کانادا
  • همه دروس تعاملی، حرفه‌ای و چند رسانه‌ای هستند
کلاس‌های دبیرستان

دوره‌های آنلاین دبیرستان با برنامه شما کار می‌کند. دانش‌آموزان می‌توانند با کلاس‌های آنلاین انعطاف‌پذیر، واحدهای دبیرستان را تکمیل کنند و دیپلم دبیرستان خود را به‌دست آورند.

برنامه مطالعه سفارشی شما

برنامه دبیرستان آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که مطالب آموزشی دبیرستان را از خانه، با سرعت دلخواه خود کسب کنید! در هر جای دنیا که باشید، می‌توانید در دوره‌های دبیرستان، زمانی که برای شما مفید است و مربیان و کارکنان متخصص برای حمایت از شما آماده هستند، تحصیل کنید!

چرا دبیرستان آنلاین در کانادا را انتخاب کنید؟

  • با سرعت دلخواه می‌توانید تحصیل کنید: دوره‌های دبیرستان خود را به صورت آنلاین و با سرعتی که برای شما مناسب است تکمیل کنید.
  • دوره‌های معتبر: آموزش با کیفیت دریافت کنید، که در کانادا دارای اعتبار ملی است.
  • می‌توانید در حین تحصیل در دبیرستان‌های کانادا و دریافت دیپلم کانادایی، در ایران نیز تحصیل کنید و دو مدرک تحصیل را هم‌زمان دریافت کنید.
  • مدرک دیپلم کانادایی دارای اعتبار بین‌المللی است.
برنامه درسی آنلاین دیپلم دبیرستان

دیپلم دبیرستان مدرک اساسی برای یافتن شغل و پیشرفت شغلی شما، به ویژه در بازار کار رقابتی است. مسیر یادگیری آنلاین دیپلم دبیرستان راهی مناسب برای کسب این اعتبار مهم در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان یک دانش‌آموز در برنامه دیپلم دبیرستان معتبر آنلاین، پایه و اساس حرکت به جلو در نیروی کار را ایجاد خواهید کرد. شما همچنین زمینه را برای ادامه تحصیل خود در یک جامعه، دانشگاه معتبر نظری یا فنی فراهم خواهید کرد.

خدمات شغلی

بیاموزید که برای برآورده کردن خواسته‌های دنیای واقعی و یافتن شغل چه چیزی لازم دارید. یافتن شغل مناسب  به آموزش تکنولوژی‌های روزآمد نیاز دارد، و تحصیل در دبیرستان‌های کانادا حتی به‌صورت آنلاین این آموزش را به شما ارائه می‌نماید.

این بخش مهمی از تجربه دانش‌آموزی شماست که برای کمک به شما در مسیر شغلی شما طراحی شده است.

اهداف برنامه تحصیلی آنلاین در دبیرستان‌های کانادایی

  • منجر به دریافت دیپلم بین‌المللی دبیرستان می‌شود
  • این تحصیلات دانش‌آموزان را با مهارت‌های اساسی برای حرفه خود آماده می‌کند
  • به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که مدرسه را با استخدام تمام وقت یا پاره‌وقت ترکیب کنند
  • این اهداف فرصتی را برای دانش‌آموزان در هر سنی فراهم می‌کنند تا برنامه دبیرستان خود را شروع یا دوباره شروع کنند
  • آموزش مهارت‌های زندگی فراتر از برنامه درسی پایه دبیرستان را ارائه می‌دهد
  • دانش‌آموزان را برای ورود به کالج‌ها یا دانشگاه‌های کانادا آماده می کند
  • برنامه درسی جامع آنلاین دیپلم دبیرستان در کانادا شامل طیف کاملی از دوره‌ها می‌شود که منجر به یک دیپلم دبیرستان بین‌المللی معتبر خواهد شد.

منابع: دیپلم دبیرستان و ادامه تحصیل و …..

گردآوری مطالب: پروین توکلی

 

فهرست مطالب

از مشاوره تا اقامت کنارتان هستیم.
کـافیست فــرم مــشاوره را پـــر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟