تجربه تحصیل در دبیرستان‌های کانادا – پرسش و پاسخ

سلام و درود

تجربه تحصیل در دبیرستان‌های کانادا – پرسش و پاسخ. این‌بار ما به صورت پرسش و پاسخی کوتاه با شما ارتباط داریم، پس سوالات خود را در اینستاگرام ما بپرسید و پاسخ خود را بشنوید، این پاسخ‌ها و تجربیات حتما به درد شما خواهد خورد.

اینستاگرام ما 

صفحه تحصیل در دبیرستان‌های کانادا را در این وبسایت مطالعه کنید

 

ذیرش تضمینی در دبیرستان های کانادا(تجربه تحصیل در دبیرستان‌های کانادا)

دکتر امیر توکلی بنیان گذار موسسات CSPS و افرندویزا بیش از ۸ سال، یکی از اعضای استعدادیاب های مدارس TDSB (آموزش و پرورش تورنتو) است.

آیا علاقمندید با نوجوان خود به کانادا بیایید؟ آیا به این فکر می کنید که آنها را برای شرکت در یک برنامه تحصیل در دبیرستان به کانادا بفرستید؟ هر دو فرصت هایی را برای نوجوان شما فراهم می کنند تا در محیطی امن و حمایتی رشد کند و در عین حال مدرک تحصیل در سطح جهانی را کسب کند.

آیا علاقمندید دیپلم کانادایی درکشور خود بگیرید؟ آیا تا کنون می‌دانستید که فرزند شما می‌تواند آنلاین دیپلم کانادایی بگیرد؟ این فرصتی را برای نوجوان شما فراهم می کنند تا با دیپلم کانادایی بتواند وارد دانشگاه‌های کانادا شود. در عین حال مدرک تحصیل در سطح جهانی را کسب کند.

دبیرستان از کلاس ۹ شروع و تا ۱۲ در اکثر استان ها و مناطق کانادا ادامه می یابد. به جز کبک که از کلاس ۷ شروع و در کلاس ۱۱ به پایان می رسد. پس از اتمام موفقیت آمیز دبیرستان در سن ۱۷ یا ۱۸ سالگی، دانش آموزان می توانند در کالج یا دانشگاه، ادامه تحصیل دهند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟